Ledig måndag

Och jag har inte gjort mycket, försöker slappa och vila.

Igår köpte vi en stege och en grästrimmer, långsamt fyller vi på vårt trädgårdsförråd. I helgen ska trädgården få sig en omgång. 

Upptäckte att vi har krusbär (nostalgi), vi har också jordgubbar, smultron, vinbär, vindruvor och äpplen vad vi vet änsålänge. Och så våra fina rabarber förstås. Jordgubbarna vi flyttade dog tyvärr, sedan läste jag att man bör flytta jordgubbar på hösten annara blir årets skörd förstörd... jaja, nya hus och trädgårdsinnehavare, vi lär oss mer med tiden. 
(null)

I helgen så var jag på BB och det var fullt sjå för att hinna med allt och försöka få hem familjer... igår var det riktigt hektiskt och det var skönt att lämna över till natten sedan. 

Skönt att vara ledig idag och strötitta på tv. I veckan jobbar jag tisd-torsd och är på BB. 
Barnen går sin sista skolvecka denna vecka sedan väntar ett långt sommarlov. ☀️☀️☀️

Ha en fin vecka gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0