Shoppinghelg

Helgen har verkligen varit intensiv... Många timmar i trädgården och många timmar i många affärer. 

Här kommer bilder på vissa av inköpen.

(null)
Vattenspridare från IcaMaxi, superkul!

(null)

Nya dassalock! Äntligen 😃

(null)

Dynor till utemöblerna

(null)

2 Badenbadenstolar, som jag drömt om att få äga en sådan!!

(null)

Garderober och förvaring till alla rummen. Nya taklampor! 

(null)

Superfin soffa från Blocket, riktigt kap. Till vårt andra vardagsrum, på övervåningen. Där ska det vara mer film, spel och chill 🤩😍

(null)

(null)

Grilltunna, så fin och stor! På Midsommarafton ska den invigas 😃

(null)

Trädgårdsgrupp, bordet har extra iläggaskiva och det får plats för 8 personer 😊. 

Sedan har vi köpt trädgårdsgrejer m.m.
Pengarna rullar hehe, F fick tillbaka "lite" på skatten 🤩😍. Planen är att vi ska fixa ventilationen också så vi inte andas in och ut samma luft hela tiden...
Vi ska också fixa studsmatta och pool. 😊

Jag klippte mig i helgen också, så skönt!

(null)

(null)

Just nu chillar jag i min BadenBaden, innan ett kvällspass i babyfabriken.

(null)

Vi har så fint väder!! Hoppas det håller i sig hela sommaren ☀️☀️☀️

Önskar er en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: INGELA

Så härligt med nya möbler, som ni längtat <3 så snygg i håret med :)

2020-06-17 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0