Back to work

Yes, efter 9 dagars semester var det så dags att börja jobba igen. Nu tar jag först buss och busshållplatsen är lyxigt nog typ 2 minuter från huset och bussfärden tar drygt 10 min. Sedan byter jag till pendeltåget som jag åker två stationer med. Väldigt smidigt var det, resvägen tog drygt 30 min och från dörr till dörr ca 40 minuter. 

I helgen har vi fortsatt packa upp och fixa iordning. Kollade Mello och rätt låt vann i år igen!! 🤩😍
Jag och barnen tog en sväng i Salem och hittade kyrkogården 😊. 

(null)


(null)


(null)


(null)


(null)

I söndags var vi ute hela familjen och shoppade samt planerade för framtida inköp. Testade kinamaten i centrum men det blev tyvärr tummen ner. Smaklöst och äckligt faktiskt...

Jag jobbar månd-torsd i veckan. Har bett om att få jobba något extrapass nästa vecka, får se om det dyker upp något. Denna månad har vi en stor hög med räkningar som väntar på oss 😅😅

Önskar er en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0