Fredag 6/3


Semester hela veckan men jobbar mer än när jag inte har semester...

Packar upp, städar och fixar iordning. Roligt men tar tid och tar på krafterna. Det finns en hel del kvar att packa upp. Det behövs en hel del nya möbler och vissa saker vill jag fixa. Men men måste ta en sak i taget... allt kostar ju tyvärr pengar...

(null)


Vi trivs så bra i huset och omgivningen. Trevliga grannar, fin natur, barnvänligt och det bara känns rätt! Det känns ffa overkligt, som om vi bara är här på besök hahaha. Kommer kännas mer verkligt när jag börjar jobba igen på måndag. 

(null)


(null)

I veckan har jag köpt lite fler presenter till Samuel och bakat till kalaset.

(null)

(null)

Samuel trivs jättebra i nya skolan och har fått många kompisar. Han ville bjuda hela klassen till kalaset men vi kom överens om vi inte bjuder några klasskompisar i år. Jag vill hålla det litet och mysigt! Nästa år kan han bjuda hela klassen. 😊

I helgen ska vi fortsätta packa upp och fixa iordning. Och se Mello såklart! 

Är ffa rädd för elräkningen... vi läser på om olika tips om hur man kan sänka elen och ska göra det vi kan för att sänka den så mycket vi kan. Jaja, det ordnar sig väl?! 😧

Trevlig helg på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0