Fredag den 13:e

Det har varit en bra jobbvecka, 2 dagar på BB och 2 dagar på förlossningen. Tyvärr ingen förlossning och nu är det över 3 veckor sedan sist... Men söta bebbar och trevliga familjer har jag träffat 😃

I veckan har vi fortsatt packa upp, ställa iordning och sätta upp tavlor m.m. Nu känns det ganska klart med det. Vi har en lång lista på saker vi vill köpa och fixa men ingen stress. Var sak har sin tid (och pengar) 😆. 

(null)
(null)

Jag är ledig hela helgen så även idag fredag, så jag passade på att veckohandla och handla till 8-årskalaset. Alltså jag skrattade åt hur tomt det var på ris, pasta och konservhyllorna men även i frysen var det tomt på många ställen. Den här Corona och bunkringen har gått över styr... Det går ju att beställa hem mat och veckohandla med hemkörning om man är sjuk och isoleras hemma. 

I helgen ska vi ha Samuels 8-årskalas och det blir verkligen i liten skala med få gäster tyvärr. Men ett par vänner med barn kommer och firar vår lille gubbe 😊🥳. 

På söndag blir det väl en runda till Ikea igen för att byta några saker och gå och titta på framtida köp.

Önskar er en Coronafri helg 😃


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

det är samma lager som du får varor ifrån, jag vet folk som fick sina ordrar igår från olika hemkörningsmatbolag, och ungefär 50% av alla produkter saknades i deras ordrar, man får ju inte reda på det förrän det är ihopplockat.

trevlig helg, vi gör som fransmännen och snortar kokain för att slippa corona :D

Svar: Aha men då får man göra som förr och tillverka saker och mat själva. Får börja odla i trädgården direkt så vi får något att äta längre fram i vår.
Chetti

2020-03-14 @ 08:33:50
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0