Helgrapport

Det har varit en bra jobbhelg! Lite lugnare än vanligt både lördag och söndag. I fredags var det fullt upp men det rullade på. 

Jag fick vara med på en förlossning igår och allt gick bra. Tyvärr finns det omständigheter i fallet jag inte kan gå in på men det var en fin men samtidigt sorglig förlossning och situation. Hoppet är det sista som lämnar människan! ❤️

När det kommer till Corona och F’s företag och inkomst är det kärvt. Han kämpar på, verkligen, men man kan inte göra mer än han gör för tillfället. Att få en taxikund handlar mest om tur just nu. 

I veckan har jag tagit 2 extrapass och jag är glad att jag har möjlighet till det. Eftersom jag jobbar 100% så får jag riktigt bra betalt för mina extrapass! En tillfällig lösning som kommer lösa våra räkningar samt betala för mat och SLkort. Alla andra inköp får skjutas framåt såsom sängar (vi och Alicia sover på madrasser på golven) och andra möbler och grejer. 

Nordea erbjuder alla kunder amorteringsfritt på bolånen så det ska vi också ansöka om. 

Vi krigar på precis som alla andra i världen! En dag i taget.

Önskar er alla en fin vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0