Helgrapport

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

8-årskalset gick av stapeln i lördags och modiga var de som vågade trotsa Coronasamhället och komma hit. Vi hade supermysigt och trevligt.

På kvällen spelade vi lite spel innan de sista gästerna tackade för sig. 

(null)

(null)

I söndags trotsade vi Coronasamhället och begav oss till Ikea och skulle byta några grejer och så. Där var fullt med folk vilket förvånade mig. 

Snart ska jag bege mig till jobbet, jobbar 6 av 7 dagar i veckan så en busy week med andra ord. Som vanligt för mig alltså 😊

Men fy för F är det inte lätt, ingen tar taxi för ingen är typ ute... Hoppas detta vänder då vi precis köpt hus och räkningarna börjar trilla in och kommer göra det varje månad tydligen 😅🙃. Det måste vända för annars får han hitta på något annat...

Önskar er en Coronafri vecka!! 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

detta är bara början. den ekonomiska kollapsen är framför oss. förhoppningsvis så gör banker och andra institutioner som i andra länder och bjuder på kostnader för hyror och el och försäkringar, skippar amorteringar etc, under de nerstängda tiderna, för annars lär vi alla vara hemlösa snart tyvärr...

Svar: Mmm så tråkigt att det blivit såhär. En dag i taget och en räkning i taget. Hade inte varit så roligt att bli hemlösa 😓
Chetti

2020-03-17 @ 08:02:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0