Jag lever

Jag jobbade ju 2 extrapass förra veckan, ett var i lördagskväll. Igår, söndag var jag så slutkörd... Jag lade mig i soffan och kollade tv medan F städade huset och lagade mat. 

Jag behövde bara göra ingenting och det gjorde jag flera timmar igår. Så skönt så idag när jag åkte till jobbet hade jag nya krafter inför veckans pass. 

Jag har haft flera förlossningar senaste veckan!! Jättekul 😀

Nu i veckan jobbar jag 6 pass, varav 1 extrapass. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag tog ett extrapass denna vecka men ska tänka mig för i framtiden. Måste tänka att det är en lugn vecka med mindre pass så jag orkar jobbar extra...

När det gäller ekonomin så klarade vi att betala alla hushållsräkningar denna månad men vi har knappt något över... men vi får klara oss på det vi har. Det tråkiga är att vi varken kan köpa eller göra något med huset... vi har i alla fall haft en takläggare här som fixade läckan vi hade på taket. Han sade att taket håller i några år till. 😅

Önskar er alla en fin vecka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0