Back to work

Ja, idag var det så dags igen att efter 4 veckors sjukskrivning återigen inta rollen som barnmorska (världens bästa yrke ❤️ enligt mig 😃) 

Det gick hyfsat, var så jäkla trött vid 17-18 men blev sedan piggare vid 20 igen. Men tyvärr lider jag av yrsel som kommer och går, mycket jobbigt... Har haft det under hela sjukdomsperioden och tycker det borde släppa snart! 

Åkte kollektivt och hade både skyddsmask och solglasögon. Felix hämtade mig sedan nu ikväll då bilen var klar på verkstan. Han ska lämna och hämta både mig och barnen några veckor framåt. 

(null)

I helgen fixade vi lite i trädgården och städade här hemma. Lite i taget bara. 

Jobbar månd-torsd denna vecka, hoppas på en mjukstart. Det var så härligt att se alla mina fina arbetskompisar ❤️ och att få träffa patienter igen ❤️. 

Önskar er en härlig vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0