Haft en bra helg!

(null)

(null)

I lördags gjorde jag egen rabarbersaft. Väldigt god och mycket enkel att göra.

(null)

(null)

Vi var tvungna att handla skor till killarna så med munskydd och handskar på så besökte vi Deichmann snabbt. 

(null)

Lunch på en parkering medan bilen äntligen fick nya sommardäck på.

(null)

I helgen har vi spelat lite olika spel och det var superkul! Fram tills att alla var oense om reglerna i Uno och vissa gick arga därifrån haha

(null)

Vi bakade bröd i söndags. Känner mig som värsta husmor haha nej men det är väldigt kul att baka och grejer.

Jobbade nu ikväll och det var ett tufft pass både emotionellt och energimässigt. Ännu ett litet liv som slutade alldeles för tidigt 😥😥

I veckan jobbar jag typ hela veckan, är bara ledig imorgon så det blir till att hålla ut. Jag har mer energi nu men vissa dagar är jag så trött så att jag sover middag...

Ha en fin vecka nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0