Immunitet mot covid-19

(null)

Idag kom så äntligen mitt provsvar och det visar sig att jag har genomgått covid-19 med all säkerhet och att jag dessutom fått antikroppar för mödan. Så ja, jag är immun och det känns så bra!! 💃🏼🍾🌸
Hoppas det håller i sig länge!!

(null)


Jobbveckan har bestått av intensiva pass med flera förlossningar. Kul men intensivt! Idag var det dock en lugnare dag, fick ingen förlossning men hade hand om en supertrevlig familj 😃. 

(null)


Jag är ledig i helgen så trädgården ska få sig en omgång, och så ska jag göra mer rabarbersaft då rabarberna växer som bara den! Mors dag på söndag, får se om barnen minns det...

Det är fel på bilen igen så den står på verkstan igen... är det inte det ena så är det det andra... Så efter 4 dagars arbete för Felix så står det still igen... 

Trevlig helg på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0