Ledig helg

Efter 4 dagars arbete på antenatalen och BB så är jag nu ledig fredag-söndag. Denna helg skulle jag egentligen åka till Malmö för min systers 50-årsfest men den blev tyvärr inställd pga Covid-19. 

Det har gått bra att jobba och åh vad jag älskar mitt yrke! Kändes så roligt att vara tillbaka och ha hand om patienter. Felix har hämtat och lämnat mig och barnen varje dag ❤️. Oron har börjat lätta lite för Felix vilket känns bra. 

(null)

Nu har jag fått det bekräftat att jag haft Covid-19 och det kändes på något sätt som en lättnad. Jag är inte tokig och alla mina skumma symtom och min långa sjukperiod berodde på Corona.

(null)

Idag har vi invigt vår gräsklippare och den fungerade utmärkt. Nu är gräsmattorna fina 😊. Nu vill vi ha en grästrimmer för att snygga till. 

(null)

(null)

I helgen funderar jag på att testa att göra lite saker med våra rabarber, saft, kräm och paj tänker jag testa.
Killarna behöver nya skor så jag ska se om vi kan åka ut och köpa det. 

Önskar er en fin coronafri helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0