Piggare o starkare

Känner mig mycket piggare och starkare denna vecka. Lider tyvärr av yrsel då och då men hoppas det ska släppa helt snart.

Det har varit en bra vecka på jobbet.  jag har varit både på BB och haft hand om fina nyblivna familjer och idag var jag på förlossningen. Fick äntligen vara med på en fin förlossning igen, det var längesedan! Det var fullt sjå på jobb, bebisar föddes till höger och vänster...

(null)

Jag jobbar hela långa helgen när de flesta i Sverige är lediga. Onsdag-söndag jobbar jag 😊. Och vi har haft så fint väder så har suttit ute på verandan och njutit efter jobbet. 

(null)

(null)

Hoppas ni som har långledighet har en härlig ledig långhelg! Keep the distance please!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0