Fredagen den 13:e

Ledig fredag wihooo, alltid skönt! På morgonen möte, efter det hem och träna och sedan satt jag och pysslade med skoluppgift nummer 1, hämtade Samuel och har kollat på presenter till Henry och julklappar åt barnen. Ekonomin är knaper då det tydligen är dyrt att bo i hus... men några klappar bör de få. 
Henry vill ta mopedkörkort och köpa värsta mopeden... Vi får se hur det blir med det.

(null)


Resten av kvällen intas i soffan framför Idol och och annat på tv. 

(null)

Nu börjar det bli mer Covid-19 patienter hos oss också, jobbigt... 

(null)

Då är det extrakul att få ett supergulligt tackkort och mumsig choklad av min barnmorskestudent ❤️. Älskar att vara handledare och förhoppningsvis får jag ännu mer kött på benen efter denna kurs som jag går nu. 

Varit på BB i veckan och fått ta hand om mysiga nyblivna föräldrar och deras söta bebisar 🥰
I helgen jobbar jag lördagdag och söndagkväll, ett pass på BB och ett pass på Antenatalen. 

Önskar er alla en hörlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0