Helgrapport

En helg som sprang förbi. Helgen bestod av träning, en massa godis, film, besök på Synoptik X 2, städ, spåga i fingret (flisa) X 2, tvätt och räfsning av löv. Shit vad mycket löv... Och en massa buzzande i helgen, så mycket gott och allt gratis 😃

Nu börjar trädgården bli klar för vintern, vill bara klippa ner lite träd och buskar också. 

(null)

(null)

Idag är det måndag och jag är även ledig idag. 😊 3 lediga dagar på raken,,, händer i princip aldrig när man jobbar 100% inom vården. Så just nu chillar jag all alone här hemma. Jag har tränat och kollat igenom/planerat inför första skoluppgiften som ska in i slutet på november. 

Sedan jobbar jag tisd-torsd samt lörd och sönd. 

Ha en fin vecka gott folk! Stay safe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0