Helgrapport

Två arbetspass på förlossningen i helgen tillsammans med min barnmorskestudent resulterade i 2 förlossningar och 3 bebisar 👶🏻👶🏻👶🏻
På lördagen föddes en liten tjej till förstagångsföräldrar och på söndagen fick jag vara med om min allra första vaginala tvillingförlossning där två små killar hade bråttom till världen och föddes någon vecka för tidigt 😃. 

Helt fantastiskt! Vilken lycka för mig, min student och framförallt för föräldrarna 🤩😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så otroligt fint och mysigt det är på vår lilla gata 😍🤩. Bilderna gör ingen rättvisa över hur vackert det är. Vi har fått igång fler lampor i vår trädgård och redan nu funderar och planerar jag inför nästa års dekorationer 😂😂. 

Igårkväll kollade jag på två helt ok skräck/thrillers på Netflix innan jag somnade och sov 10 timmar! "Rösterna" och "The call". Samuel är förkyld och snörvlar så han blir troligen hemma hela veckan. 

Idag, måndag är jag ledig så pysslar lite här hemma och bakade lite till Henrys 15-årsfirande 12/12 på riktiga födelsedagen. 

(null)

Sista november idag och imorgon börjar den långa, kalla och mörka  vintern... Fram med vinterkängor, mössan och ordentlig vinterjacka, here we go 😓😅🤷🏻‍♀️

Ha en fin vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0