Julpyntat 😃


Fullt upp i veckan, varit pĂ„ förlossningen hela veckan och hunnit med ett akut kejsarsnitt och en snabb vaginal fölossning đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ». Älskar det! Men kĂ€nner mig ringrostig dĂ„ jag varit sĂ„ mycket pĂ„ antenatalen och BB. Men men det Ă€r bara att köra pĂ„ 😊. 

Idag, fredag Ă€r min enda lediga dag i veckan men det Ă€r först nu jag sitter ner... Först möte pĂ„ morgonen, sedan hem och fixa markgörat, trĂ€na, plugga (skickat in min första skoluppgift 😊) och sedan julpyntat i typ 5 timmar 😅. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid alla högtider sĂ€tter jag upp nĂ„got pĂ„ brevlĂ„dan. Som gammal brevbĂ€rare Ă€r det kul att pimpa den pĂ„ högtiderna och kul för brevbĂ€raren?! 

Alla trĂ€dgĂ„rdslampor Ă€r inte igĂ„ng Ă€n dĂ„ vi mĂ„ste köpa fler förlĂ€ngningssladdar. Lite skillnad och pynta ett hus mot en lĂ€genhet 😅. Vill bara ha mer, mer, mer!! För varje Ă„r lĂ€r det bli fler lampor och tomtar 😃

I helgen jobbar jag lördagkvĂ€ll och söndagdag, pĂ„ förlossningen förhoppningsvis đŸ™‹đŸ»â€â™€ïž. 

Nu börjar Idol om 6 minuter! Ha en hĂ€rlig helg 🌾

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja fetaste att pynta trÀdgÄrden, ett jefla jubb bara att ta fram och undan allting haha

trevlig helg

Svar: Mmm men sĂ„ kul och mysigt đŸ€©
Chetti

2020-11-28 @ 07:53:08
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0