Ledig helg

I tisdags var jag ledig och tog det väl mest lugnt utöver träning och hushållssysslor. 5 arbetsdagar i rad på min arbetsplats tar på kropp och knopp... 

Jag var på förlossningen onsdag-fredag wihoo 👶🏻👶🏻👶🏻
Hade barnmorskestudent 2 av dagarna och 3 förlossningar hann jag vara med på, 2 vaginala och 1 snitt. Lika härligt varje gång! 

(null)

I veckan vaccinerades jag mot influensan. Vi får gratis genomjobbet och förra året avstod jag. I år tänkte jag att om det kan skydda mig och andra mot influensa så bör jag ta den, så nu varvdet gjort 😊

I veckan kom 2 av Samuels klasskompisar fram till mig: "Vet du att Samuel är bäst i klassen på matte, han ska få använda 3:ornas mattebok istället för 2:ornas" wow min lilla miniräknare och mitt element (alltid varm...) 😍🤩

I helgen ska vi chilla en del, träna, ta ner Halloweenpyntet, åka till Synoptik (Alicia -> synundersökning), Samuel ska på simskola m.m. 

Trevlig helg you guys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0