Ny härlig vecka

Helgen bestod av jobb mestadels, ett pass på BB och ett på förlossningen tillsammans med en Barnmorskestudent. Tyvärr föddes det inte en enda bebis på hela passet, novemberlugnet är väl här nu. 

I lördags kollade vi på film och åt en massa choklad 😊. 

Idag, måndag, är jag ledig från jobb. Har hunnit med att träna, och sedan har jag suttit ett par timmar med första skoluppgiften som ska in nästa vecka. Det går hyfsat bra. Skönt att det inte är alltför längesedan jag pluggade så referenshantering och att skriva minns jag rätt väl. 

(null)

 Ska strax hämta lilleman från skolan.

I veckan jobbar jag tisd-fred på antenatalen. 

Ha en fin höstvecka och stay safe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0