Projekt Banta Mera

fortgår...

Kört i 11 veckor nu med träning 30 minuter 5 ggr/vecka. Kosten består av många Nutrilett shaker men även mycket protein och sallad. Äter relativt fritt på lördagar. Väger mig endast på lördagar för det passar mig bäst!

Hur går det då? Jo, över förväntan mycket bra och motivationen är på topp!

Viktnedgång: -15,4kg
BMI: 27 (Började på BMI 33)

Nu fortsätter jag framåt och neråt, 8kg kvar till normalvikt och sedan vill jag köra vidare till min målvikt. Målvikten är den vikt jag hade på min bröllopsdag. Det kommer ta tid, det kommer vara kämpigt men sååå värt det både för hälsa och fysik. Det tyngsta jobbet börjar sedan med att återgå till "normala matvanor".

Många kanske tycker jag gör fel, äter fel, tränar fel m.m. Men alla gör vad som passar de bäst. Ingen ska bry sig om vad andra äter, om deras träning eller icke träning utan mind you own business!

Heja alla er som kämpar med vikten! Och heja alla er andra också 😃


Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja heja! Håller med, alla gör utifrån sina förutsättningar och vad som funkar bäst för dem :)

Svar: Yes, man kan banta med hallonbåtar om man vill 🙃😂
Chetti

2020-11-19 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0