Fredagsfeeling

Andra lediga helgen på rad, lite lyx 😃

Jag har jobbat måndag-fredag vilket är ovanligt, alltså att jobba 5 dagar i rad är något vi inte vanligtvis gör 😊. 

BB hela veckan och jag har både skolat in en ny barnmorska och haft en termin 1 barnmorskestudent under veckan. Det är så kul att lära ut och handleda! 

(null)

(null)

(null)

Köpte lite grejer att dekorera trädgården med inför Halloween 👻. Jag vet inte om det är jag eller barnen som tycker det är roligast? 😅

I helgen ska vi försöka få till det vi inte kunde förra helgen pga regnigt väder... Grejer i trädgården måste klippas ner och en del kartonger och annat skit måste köras till återvinningen. Förhoppningsvis är det uppehåll på söndag. 

Just nu kollar jag på Idol och tjejerna är så grymma, de regerar i år! 😍

Önskar er alla en fin helg!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0