Helgrapport

Jag var på förlossningen både lördag och söndag. 😊 Det bästa var att jag hade äran att välkomna 2 bebisar till denna värld. 

Allt gick hyfsat bra, jag känner mig ringrostig efter ett par veckor utan egna förlossningar men på det stora hela gick allt bra. Båda var förstföderskor och då har vi som rutin att vara 2 barnmorskor vid framfödandet vilket vi var. Kul att få jobba på det sättet. 

(null)

Idag, måndag är jag ledig och det är en sådan skön känsla. Barnen är i skolan, F på jobbet och jag är helt ensam hemma. Snart ska jag hämta lilleman från skolan så han får en tidig dag. 

Imorgon börjar jag en uppdragsutbildning på Karolinska Institutet. Det är en handledarutbildning som är på 7,5 poäng. Totalt 4 heldagar i skolan, resten blir hemmastudier. Troligen inga tentor men inlämningsuppgifter vet jag ska göras. Jag jobbar som vanligt med undantag från någon dag då och då när jag är i skolan/pluggar. Kul att få utvecklas 😃

(null)

Jag hade turen att vinna en "Give away" på Instagram. 5 inträdesbiljetter till Tekniska museet i Stockholm. Så kul att få vinna något 😃

Önskar er en fin vecka! Här är det sjukt kallt idag brrrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0