Bra vecka 😊



Efter flĂ€kten installerades sĂ„ kĂ€nns det mycket bĂ€ttre och luften i huset kĂ€nns bĂ€ttre. Har man badrum öppna och sovrummen öppna drar de luft frĂ„n fönster och dörrar genom huset och ut genom badrummen. 

(null)

I veckan har jag haft tvĂ„ pass pĂ„ förlossningen och ett pass pĂ„ BB. Ett av passen gick en lĂ€karkandidat med mig. Jag har haft tvĂ„ fina förlossningar och ett vĂ€ldigt akut kejsarsnitt i veckan. Kul med förlossningar! đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ»

I torsdags var jag ledig och fixade hĂ€r hemma och veckohandlade. AlltsĂ„ Ă€r det bara jag eller har affĂ€rerna höjt sina priser pĂ„ allt? Vi spenderar sĂ„ mycket mer pĂ„ mat nu Ă€n för 2-3 mĂ„nader sedan... 

I helgen jobbar jag 😊. Fredag och lördagkvĂ€ll samt söndagdag. Enligt schema pĂ„ förlossningen men vi fĂ„r se om de flyttar pĂ„ mig 🙃

Önskar er en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad skönt med frisk luft i huset <3 vi borde ocksÄ ta upp fler don i vÄrt hus. Och ja, det kostar med mat... Sjukt mycket. What to do?

2020-09-14 @ 15:11:18

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0