Helgrapport

Träning, jobb, spagetti och köttfärssås, träning, glass i stora lass, Idolreprisen, dålig skräckfilm, jobb, disk, läxor, tvätt... Så har helgen sett ut på ett ungefär. 😃
På jobbet har jag vårdat både antenatala patienter och nyblivna föräldrar 🤩😍. 

(null)

(null)

Idag är det måndag och när de flesta går tillbaka till jobb och skola efter en ledig helg så har jag en härligt ledig måndag efter min jobbehelg. 🤩

I veckan jobbar jag tisd-fred och kommer att vara på BB och vårda nyfödda bebisar och deras föräldrar 😊. 
Jag saknar förlossningar då det är min passion men omfamnar min mångsidiga roll som barnmorska och tycker om alla delar av graviditet, förlossning och postpartumperioden. 👶🏻👶🏻👶🏻

(null)

(null)

Trädgården levererar 🤩😍



Ha en bra vecka allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0