För 1år sedan

(null)

låg F inlagd på IVA och kämpade för sitt liv. 14/4-25/4-2020 var de värsta dagarna i mitt liv 😢😢. Efteråt väntade en lång återhämtning på dryga 2 månader. Jag själv var sjuk i 4 veckor men kände mig konstig i 8 veckor totalt. 

Tänk att det redan gått 1år och tänk att pandemin inte är över än... Folk blir fortfarande sjuka, ligger på IVA och dör av denna hemska sjukdom... 

Jag har fått en dos vaccin av Astra Zenecas vilken nu är stoppad tills vidare. Ingen vet något om vår andra dos, vilket känns jobbigt... Hoppas vaccinationen av allmänheten verkligen drar igång i maj som planerat! 

Håll avstånd, använd mask och umgås bara med de närmsta. Jag tycker knappt någon använder mask vilket jag tycker är så konstigt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0