Helgrapport

Det har varit en helg blandat med nytta och nöje 😀

Träning, gottegott, storstädning av huset, film, köp av skor och så har vi äntligen köpt högtryckstvätt. Nu ska altanerna bli fina, tvättas och målas och så nya altanmöbler på framsidan där vi har sol från morgon till kväll 🌞

(null)

Idag, måndag var jag också ledig och det var så härligt!! Vi har fixat med bygglovsansökan så imorgon ska den lämnas in. Mycket jobb men ska bli kul att få sätta igång på riktigt och ännu roligare att sedan se slutresultat och veta att vi gjort det själva 😀

(null)

Idag åkte äntligen våra älskade BadenBaden stolar fram 😍

(null)

(null)

(null)

Just det Henry kom preliminärt in på sitt första val till gymnasiet och han kom även preliminärt in på flera av sina andra val! Roligt 😀

I veckan jobbar jag tisd-onsd, fred-sönd och så är jag på förlossningen enligt schemat och min barnmorskestudent går med mig 4 pass om det blir som planerat 😀. Hoppas vi får någon förlossning 👶🏻👶🏻👶🏻

Ha en fin vecka allihopa!! 🌸🌸



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött mos, det är nu det börjar kännas bra att bo i hus, men resten av året är sånt slöseri med trädgård haha, skulle vara fett att bo ett varmt land 24/7. huj huj

Svar: Yes våren och sommaren är bäst! 🌞 Men då är det även mycket jobb i trädgården 😅
Chetti

2021-04-20 @ 07:03:58
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0