Meltdown

Jag har haft en mindre meltdown i veckan där luften bara gått ur mig. Tuffa pass på jobb och för lite återhämtning... så onsdagkväll och hela torsdagen valde jag att vila den största delen, slappa och kolla på serier på Netflix. Jag gick powerwalks också då jag mår bra av att röra på mig. 

Så nu har jag laddat om och är redo för en helg på förlöset. Fredagkväll och lördagdag går min barnmorskestudent med mig. Och vi har haft väldig otur, de 4 senaste passen har vi inte haft en enda förlossning 😕. För mig kvittar det men tycker det är tråkigt för henne 😢. Vi får se hur det blir nu idag och imorgon. Det har fötts väldigt många bebisar i veckan men inte med oss 🙃. 

(null)


Önskar er alla en fin helg 🌞🌞

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Trevlig helg

2021-04-24 @ 07:43:19
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0