Påskhelgen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Påskaftons morgon inleddes med god frukost med Hattingsbullar 😀

Påsklunch bestod av köttbullar, prinskorvar, rödbetssallad, ägg, revbensspjäll m.m gott!!

(null)

(null)

(null)

Efter lunchen gick vi en promenad för att njuta av solen men kallt var det...

(null)

(null)

Till Påskmiddag blev det fläskytterfile, potatisgratäng, Jensens pepparsås m.m. Namnam och vi var så övermätta...

(null)

(null)

Slutligen blev det Påskäggsjakt i trädgården med några luringar med sten, pinnar och blommor i. Busig Påskhare 🙃

Vi var sjukt övermätta och trötta redan vid 20 hahaha så det blev häng i soffan innan vi lade oss och somnade direkt.

På Påskdagen chillade vi mest, var ute och cyklade en sväng, åt rester och kollade dokumentärer. 

Idag Annandag Påsk var jag tillbaka på jobbet 07:00 och jag satt mitt fjärde pass som koordinator. Det gick ganska bra idag kände jag men det är ett stort ansvar att vara koordinator känner jag. Att få det att flyta på, att inte ta in för mycket patienter och att alla barnmorskor och undersköterskor har lagom mycket arbete. 

I veckan jobbar jag alla dagar förutom torsdag, barnen har påsklov men får roa sig själva och det klarar de bra. Jag ska vara på förlossningen hela veckan och min nya barnmorskestudent börjar på onsdag så det ska bli kul!

Önskar er alla en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0