Solsken 🌞 🌞

Jobbade tisd-torsd pĂ„ BB, bra pass med mycket bra patientflöde đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ»đŸ‘¶đŸ». PĂ„ torsdagen hade jag en distansutbildning för oss handledare genom KI. Mycket bra och intressant!

(null)


Jag Àr ledig fredag-söndag och det kÀnns otroligt skönt! Solen tittade fram sÄ efter min löprunda pÄ mitt Àlskade löpband

(null)

gick jag ut i trÀdgÄrden och klippte ner trÀd och buskar, rensade rabatter och sÄdde grÀs. Kul att hÄlla pÄ men sÀrskilt gröna fingrar har jag inte...

(null)

(null)

Grill och utemöbler Ă„kte fram för idag ska vi premiĂ€rgrilla och det Ă€r ju dessutom Valborg đŸ”„đŸ”„

(null)

(null)

Fönsterna pĂ„ nedervĂ„ningen putsades för första gĂ„ngen sedan vi flyttade in 😅😅

(null)

Henrys fröken mailade mig igĂ„r med rubriken "Äntligen!" för nu Ă€r Henry i fas med allt i skolan 😅 och hon ville meddela oss detta dĂ„ vi kĂ€mpar pĂ„ bĂ„de frĂ„n vĂ„rt hĂ„ll och deras hĂ„ll för att fĂ„ Henry att plugga och göra det som krĂ€vs... Kul!! 
Moroten har varit mopedkörkört och moped vilket han ska börja plugga till nu och förhoppningsvis ta innan sommaren 😀

I helgen ska vi fĂ„ besök av vĂ€nner bĂ„de lördag och söndag vilket ska bli sĂ„ kul för bĂ„de mig och barnen. Saknar att umgĂ„s med mina vĂ€nner. Coronasjukdom har gjort att vi inte trĂ€ffats pĂ„ vĂ€ldigt lĂ€nge... Jag ska fortsĂ€tta med trĂ€dgĂ„rden och förhoppningsvis fĂ„r vi upp studsmattan 😀

Hoppas ni fĂ„r en bra helg! SnĂ€lla solen stanna kvar nu till i höst!! 🌞🌞 och ge oss mer vĂ€rme 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe nÀ gröna fingrar har jag bara nÀr jag pysslat med maja :D

trevlig helg

Svar: Hehehe
Chetti

2021-05-01 @ 08:00:45
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0