Fredagen den 13:e

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Full rulle på jobbet i veckan, jobbade måndag-onsdag och hade en blandad kompott av familjer. Jag fick vara med om en sådan fin förlossning, utan smärtlindring och första barnet. Det var så härligt och en riktig adrenalinkick 🥰

I torsdags var jag ledig, så jag och Henry var iväg på upptåg, först tandläkaren redan 8:15 (inga hål, wihoo) men en gammal lagning hade släppt så den måste han tillbaka och åtgärda. Sedan åkte vi till ett köpcentrum för att leta nya byxor och annat inför gymnasiestarten. 7 nya par byxor, ett skärp, en t-shirt, 2 hoodies och ett par skor blev det 💸💸💸. Nu ska han bara klippas och få en ny skolväska sefan är han redo. 

Han kommer gå på Tumba gymnasium och på El- och energiprogrammet med inriktningen Dator- och kommunikationsteknik och ser framemot detta 🌞

Sedan påbörjade jag bakningen inför Alicias 18-årsfirande, först ut blev mina lallabollar, riktigt smarriga 🥰

Alicia tog sin första vaccinationsdos mot Corona i tisdags och imorgon ska Henry få sin första dos. Felix tog sin andra dos igårmorse och han har ont i arm/nacke, kände sig sjuk inatt och nu sover han 😢. Men det är ju biverkningar och går förhoppningsvis över snart. 

I helgen blir det jobb för mig, både lördagdag och söndagdag. 👶🏻👶🏻👶🏻

Önskar er alla en fin helg 🌸🌸🌸 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0