Helgrapport



Jobbade lördagkväll samt söndagdag på förlossningen. 👶🏻👶🏻👶🏻 bebisar välkomnade jag till världen. Tröttnar aldrig 🥰 på att välkomma bebisar 😍. 
Men det var väldigt intensiva pass och jag förundras alltid över hur vi lyckas få ihop det trots att vi är underbemannade och med många familjer att ha hand om. Vi måste vara väldigt flexibla och kunna hålla många bollar i luften samtidigt. 😅

Idag, måndag är jag ledig och dessutom är det min käre makes födelsedag ❤️

(null)

Hipp hipp hurra för Felix idag! 🥰

Jag ska laga god middag och sedan ska vi fika med sockerfri glass och fruktsallad samt sockerfria kakor. Diabetesanpassat 😜

I veckan jobbar jag tisd-fred samt sönd, 2 extrapass har jag tagit oxå 😵‍💫. 

Ha en fin vecka you guys!! 🌸

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

Fan glömde helt, gratta från oss :)

Svar: Ska jag göra 🤗🙃
Chetti

2021-08-03 @ 07:35:33
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Hoppas ni fick en mysig dag tillsammans <3

Svar: Alltid lika mysigt och särskilt när stora barnen vill vara med oss hela kvällen 🥰
Chetti

2021-08-05 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0