Ledig helg 🌾🌾

Första lediga helgen pĂ„ en mĂ„nad sĂ„ det ska bli riktigt dejligt! Jobbat extra minst en dag varje helg sedan jag kom tillbaka frĂ„n semestern 😅😅. Cash is king, eller?!

Men ligga och slappa blir det inte sĂ„ mycket av men förhoppningsvis lite 😅. Huset mĂ„ste storstĂ€das, grĂ€set klippas (inte gjort pĂ„ mĂ„nga veckor
), kakor ska bakas m.m. Eftersom bĂ„de jag och F jobbat sĂ„ mycket sĂ„ har allt hĂ€rhemma förfallit lite men nu mĂ„ste vi rycka upp oss igen. Jag ska troligen inte ta sĂ„ mycket extrapass i höst, kanske nĂ„got enstaka hĂ€r och var. Familjen behöver min tid de med. 

Det har varit intensiva pass pĂ„ förlossningen sĂ„ jag kĂ€nner mig lite urlakad bĂ„de fysiskt och mentalt. Jag har mest varit "pĂ„ golvet" och haft förlossningspatienter men ocksĂ„ varit koordinator pĂ„ förlossningen. Men men nu tar vi helg đŸ€©đŸ˜. 
(null)

(null)


BĂ„de Samuel och Henry trivs med att ha börjat skolan sĂ„ det kĂ€nns lovande. 

Önskar eder alla en fröjdefull helg 🌞

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0