Ledig måndag

Det var en bra jobbhelg, mycket att göra men det flöt på bra. En bebis välkomnade jag till världen i lördags 👶🏻.
I lördags efter jobbet tränade jag och hade sedan lördagsmys 🥰. Henry fick sin första vaccinspruta mot Covid i helgen, så bra att båda barnen nu fått första dosen och det innan skolstarten! I söndagsnatt hade vi en väldigt söt nattgäst då mamma A skulle jobba natt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag, måndag, är jag ledig, så skönt!! Men det har varit allt annat än en lugn dag… Först skulle F till ögonläkare pga sin diabetes och ögonen var bra och har inte tagit skada än 🤗. Sedan var det träning, bakning, hårklippning av båda grabbarna, inköp av skor och väska, pyssla med saker inför gymnasiestarten för Henry, göra mat och matlåda och först nu sitter jag ner (och nu är det kväll…) 

(null)

(null)

(null)

I veckan jobbar jag tisdag-fredag, Samuel börjar 3:an imorgon, tisdag, och Henry börjar gymnasiet på onsdag. Alicia är ledig hela denna veckan också 😀😀. Felix började skolan idag 🤩. 

Ni får ha en fin vecka allihopa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0