Överarbetad

Jobbat tisdag-fredag, varav igår var en heldag 7-21:30… Lite varierande positioner, på antenatalen, på förlossningen med patienter och som koordinator på förlossningen. Väldigt kul och varierande men mycket trixande 🙃😜

Idag är jag lagom mör i både kropp och knopp 😵‍💫😵‍💫. Kom precis hem från veckohandlingen och resten av dagen ska jag försöka vila så mycket jag bara kan… för imorgon har jag tagit ett till extrapass, söndagdag. Mitt 7:e och sista extrapass (?) i sommar utöver min 100% tjänst 😵‍💫😵‍💫😵‍💫. Det är inte många som jobbar 100% inom vården för när vi är på jobbet så ger vi så mycket av oss själva både fysiskt, emotionellt och psykiskt… men vi älskar det annars hade vi inte fortsatt jobba med det 🥰. Men på våra lediga dagar så behöver vi varva ner, ladda batterierna och bara vara. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På Felix’ födelsedag åt vi mycket gottegott och kollade på film. 

Önskar er alla en fin helg, här ösregnar det och ska göra det hela helgen 😩😩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0