Helgrapport

Helgen bestod av vila, bakande och födelsedagsfirande 🎉🎉🎉

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Henry fyllde 16år igår och det firade vi såklart med massor av pizza, kakor och annat. Så äckligt övermätta blev vi…

Henry hade 4 klasskompisar över och de satt på ovanvåningen. Vi övriga plus Anna och Gabriel satt där nere och mumsade. 

Nu är en ny vecka igång, idag är det Luciadagen och det skulle firas på jobbet med skönsång och fika men jag jobbar kväll så får se om det blir något för oss också 😀. 

Jag jobbar 6 dagar denna vecka, det fina med att jobba 100% inom vården är dessa härliga 6 dagarsveckor 😝. Vi jobbar ju sedan 4 dagars veckor också såklart, för att jämna ut det. 
Jag ska vara på förlossningen enligt schemat men vi får se. Min student går med mig några av passen i veckan. 

Ni får ha en fin vecka!! 🌸🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0