Helgrapport

Träning, chill framför tv:n med bra dokumentärer, baka lallabollar, simskola, film, veckohandling, städning var det som vår helg mest bestod av 😀

(null)

(null)

Ny arbetsvecka är igång och även denna vecka är jag på BB, min tredje BB vecka på raken 👶🏻👶🏻👶🏻.

Men denna schemaperiod vi har nu, kommer jag vara 25% på BB och 75% på förlossningen vilket känns lagom. Jag gillar BB, verkligen, men det är på förlossningen jag vill utvecklas och en dag i framtiden bli en seniorbarnmorska (en med god erfarenhet av förlossning, akuta situationer m.m.). Då har man jobbat åtminstone 10år kanske, vissa mindre beroende på ens egen utveckling. 

Jag jobbar måndag-torsdag denna vecka, onsdag och torsdag går min barnmorskestudent med mig. Sedan är jag otroligt nog ledig fredag-söndag och min tredje lediga helg på raken 🤩. 

Önskar er alla en fin vecka!!! Här har vi snö och minus 14 grader var det imorse, liiiiiiiiddddeeee kallt 🥶 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0