Ledig hela helgen!

Tredje lediga helgen på raken, högst ovanligt kan jag säga hahaha. Dessutom ledig tre hela dagar, fredag-söndag 😀

Jobbveckan flöt på bra, bra pass på BB med studenten där vi jobbade energiskt och effektivt för att få hem våra familjer för att få plats med nya 👶🏻👶🏻👶🏻

Idag fredag, vilar jag mest upp mig då jag känner mig lite sliten, trött i kroppen liksom, försöker förebygga från att bli riktigt sjuk, vill inte bli det 😭😭

I helgen ska det bakas inför Henrys 16-årsfirande på söndag 🎉🎉. Han har bjudit in 6 kompisar så de lär väl hänga på ovanvåningen, käka pizza och annat gott. 

Önskar er alla en fin helg! ❄️❄️❄️

Ska strax hämta upp min lille gubbe och gå till frisören 🤩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0