Long time no see

Jag har varit upptagen så ingen tid till att blogga 😀

Förra veckans arbetspass med min barnmorskestudent var väldigt roliga, förlossning på varje pass där allt gick bra 🤩😍👶🏻👶🏻👶🏻. 

Vi kom iväg till Skåne i fredags, julafton, och firade jul i dagarna två med familjen, så roligt och mysigt! ❤️

Igår, åkte vi hem, det tog drygt 8 timmar… köer här och där pga olyckor… 

Denna veckan jobbar jag i princip hela veckan, heldag på onsdag för att kompensera lite för när jag var sjuk, så bara ledig på torsdag 😅😅

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

God julmat, rolig tomte, julklappsspelet och ett gediget gottebord 🤩😍. 

(null)

Jobbade Lillejulaftonskväll 🤩

(null)

Självklart munskyddet på i kollektivtrafiken men det är alldeles för få som har det… 😩

Ha en fin vecka allihopa, på fredag är det Nyårsafton! Jag jobbar dag men kommer fira på kvällen med familjen och nära vänner 🎉🎉

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fantastiskt roligt att ha er alla här 😍❤️😃

Svar: Kerstin?! 🤣🤣
❤️❤️
Chetti

2021-12-30 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0