Helgrapport

Träning, en massa gottegott, serier och filmer har helgen bestått av. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min mage var kaos inatt, halsbränna, smärta, kramper och gaser. Det var gott att äta men min mage klarar inte det längre 😩

Idag kör jag på som vanligt och undviker allt onyttigt för att få magen i balans. 

Det lutar mot en liten resa till Skåne under sportlovet, 4-5 dagar typ. Jag har inte träffat min mamma på över 1år... Självklart blir det till att hålla avstånd och så, i största möjliga mån. Jag måste kolla upp biljetter och så, ont om cash men känns viktigt att åka ner. 

I veckan är jag på BB/Antenatalen och det var ett intensivt pass på BB idag men många familjer med olika åkommor... Helt slut nu... 

Önskar er en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0