Helt slut

Jobbhelgen var ganska ok, varit på antenatalen och det har flutit på bra. Idag var jag också på antenatalen men det var lite mer att göra, skickade hem en hel del familjer men tog även emot ett gäng så det var fullt upp 😀. Sedan har vi haft slutbedömning med vår student och det var jobbigt mentalt... inga kommentarer om det mer än att det var otroligt jobbigt för alla inblandade...

Därefter hade vi ett interprofessionellt möte mellan barnmorskor, läkare och undersköterskor vilket handlade om främja vaginal födsel. Intressant, lärorikt och så fick vi god wrap och kaka 😀

Väl hemma efter 12 timmar hemifrån så har jag pysslat med marksysslor samt tränat så nu är jag riktigt go och mör i kropp och knopp. 

(null)

I veckan jobbar jag månd och tisd samt torsd och fred. Antenatalen eller BB står på schemat 😀. Ledig på onsdag och på fredag eftermiddag går jag på 9 dagars ledighet 💃🏼💃🏼💃🏼 och barnen med för de har sportlov 🥰🥰🥰🥰. 
Vi åker till Skåne på lördagmorgon och stannar ett par dagar 😀😀😀. 

Ha en fin vecka allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0