Ledig fredag



Alltid nice med ledig fredag men mindre onice att jag jobbar lördagkväll och söndagdag 🙃. Missar mello delfinal 3 men får se den på svt.play nästa vecka. 

Jag ska vara på antenatalen eller BB och det hade varit kul att få rå om någon av de familjerna som vi hade hand om på förlossningen. Men vi får se 😀

Idag står marksysslor och träning på schemat samt egenreflektion över den post partum blödning vi var med om igår och hur jag kan förbättra mig som handledare. Jag har min andra student nu och det är en utmaning. Min handledarroll är ny och den kan bara förbättras och utvecklas till det bättre för varje student jag handleder. 
Vi hade halv handledardag på Zoom genom kI igår och jag lär mig så mycket och suger åt mig av allt det nya. 

(null)

(null)

Denna veckan har bestått av bra dagar men också dagar där jag fallerat totalt och ätit en massa skit. Hjärnan jiddrar och det är jobbigt men jag ger inte upp. Jag kämpar på mot demonerna och sockerberoendet. Fortsätter träna och tänka på vad jag äter, fortsätter mot målet och jag ska klara det! Jag ska inte bli överviktig igen!!! 

Nu ska jag gå och hämta lilleman på skolan och sedan beställa tågbiljetter till Skåne 😀. Efter mycket velande har jag, min syster Ingells och min mamma gått med på att vi kan åka ner och bo hos min syster Ingells (min mamma kommer oxå bo där samtidigt). Vi ska vara försiktiga, hålla avstånd m.m. Vill så gärna träffa min mamma (1 år och 2 månader sedan...) och självklart även min syster med familj och gärna de övriga familjemedlemmar som vågar. 
Det blir 3-4 dagar vi är nere under sportlovet v.9. 

Trevlig helg!!! 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0