Ledig helg

Och även idag, måndag, och det behövde jag!

(null)

I lördags fick vi besök av min syster Karin och hennes make Rikard. Jag bjöd på kycklingryta med ris och lite fika efteråt. Det var så roligt att de kom! Saknar familjen så mycket, vi har inte varit i Skåne på över 1 år... 😓

(null)

I söndags skrev jag klart min delexamination 3 och skickade in. Handledarutbildningen börjar närma sig sitt slut! 😀

I helgen har jag också tränat, kollat film, ätit gottegott, hjälpt Alicia söka sommarjobb på mitt jobb och hjälpt Henry att söka till gymnasiet. Tänk att vi kommer ha två gymnasieelever här hemma till hösten 😀

(null)

Idag började jag dagen med att skrubba kyl och frys så nu är de skinande rena. Så skönt att ha en självavfrostande frys 🤩😍. 

Resten av dagen blir väl lite träning och kolla serier, måste lära mig att även ta det lugnt på mina lediga dagar...

I veckan jobbar jag tisdag-torsdag samt lördag och söndag.

Ha en fin vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0