Ledig måndag

Finns inget bättre än en ledig måndag efter en jobbehelg 😀
Idag ska jag ta det lugnt, göra lite marksysslor och så.

Det var en bra helg på jobb! Igår, var jag med på en förlossning och det var så roligt att få förlösa själv, utan student 🙃

Nu är alla mina examensuppgifter på handledarutbildningen klara och godkända 😀. På onsdag har vi sista träffen på Zoom innan vi officiellt är färdiga handledare. 

I veckan jobbar jag 3 dagar, skola på zoom en dag och ledig 3 dagar, bra vecka alltså 🎉. Uvecklingssamtal för Samuel på Zoom på onsdag. 

Vi har det så kallt häruppe och hela huset är ett kylskåp brrrr Måste fixa någon extra värme, hatar att frysa! 

I lördags vägde jag 65kg, total viktnedgång 24,6 kg 😀. Mitt mål för februari är att nå 64,6kg alltså -25kg och det känns som att det ska gå vägen. Igår, söndag tog jag avsteg från min strikta diet och åt glass, digestivekex och mackor med ost... inte bra men min kropp behövde det och idag är jag på banan igen 🙃. 

Ha en bra vecka!! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0