2021

Då har vi inlett år 2021 och det känns upplyftande! 

Månd-torsd jobbade jag på förlossningen och det har fötts bebis på varje pass. På Nyårsaftonkväll hade vi knytis på jobbet och det var supergott. Men pga vårt arbetes karaktär så kunde vi inte sitta ihop och det var mycket spring fram och tillbaka. Jag avslutade 2020 med en superfin förlossning 20:13. 👶🏻

(null)

(null)

Jag både avslutade 2020 med ett träningspass och började 2021 med ett träningspass. 2021 är året då jag ska nå min toppform både med vikt och träning 😀. 

(null)

(null)

F hämtade mig vid jobbet och väl hemma drack vi skumpa och åt gottegott. Vid midnatt tog vi en runda i området. En av våra grannar jobbar med pyroteknik så det blev riktigt fina fyrverkerier därifrån 😀. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag lyxade jag till det med asiatisk mat, kycklingspett med jordnötssås.

(null)


Jag är ledig fredag-söndag vilket känns som värsta lyxen. Även F är ledig då han slutat jobba på Taxi kurir och ska börja plugga nästa vecka. Det lutar mot bilmekaniker 🥰. 

Önskar er alla en god fortsättning!! 



Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad spännande med studier för Felix! 😊

Svar: Yes, han har kommit in på 2 skolor och velar ffa in i det sista. Typiskt honom 🙃
Chetti

2021-01-04 @ 01:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0