Gråter av lycka och stolthet

(null)

Mitt projekt "Banta mera" har nu pågått i exakt 5 månader. Älskar att för en gångs skull ha tagit kommando över min hjärna. Socker/matberoende är en daglig kamp som pågår hela mitt liv så det gäller att vara på tårna jämt.

Lördagar är ju min vägningsdag och idag när jag ställde mig på vågen så grät jag av lycka! ❤️
Normalvikt enligt BMI!!!! 

Min resa i siffror:

Vikt: Från 89,6kg —-> 65,7kg
BMI: Från 33 Fetma grad 1 —-> 24 Normalvikt

Jag har alltså gått ner 23,9kg(!!) på 22 veckor/5 månader! 

Nu fortsätter kampen till slutmålet, vill under 60kg bara för att uppleva känslan och sedan ligga mellan 59-64 i förhoppningsvis resten av livet 😅. Jag ska fortsätta planera min mat och självklart fortsätta träna regelbundet. 

Kämpa på! Bästa känslan att ställa sig på vågen och se att det du gör ger resultat!! 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0