Helgrapport

En rolig jobbhelg på förlossningen med en hel del barn förlösta. På söndagen hade två studenter peer learning och jag var handledaren för dagen. Det var kul att se hur de tillsammans tog sig an uppgiften och tillsammans välkomnade en bebis säkert in i denna världen. 

Idag fick jag äran att välkomna två bebisar och båda var dramatiska på olika sätt men allt gick bra i slutändan. 👶🏻👶🏻

(null)

Självklart använder jag munskydd i kollektivtrafiken. Det märks att fler använder det men det är långt ifrån alla! Tillsammans kan vi hålla nere smittan men då måste alla hjälpas åt.

Nu är jag så trött, efter 4 dagar i bebisverkstaden. Imorgon, tisdag, är jag ledig och Samuel börjar skolan igen. Har en del planerat men måste även slappa lite i soffan...
Sedan jobbar jag onsd-fred igen 

Önskar er alla en härlig vecka ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0