Helgrapport

Jobbehelgen var helt okej, var på BB och hjälpte/stöttade nyblivna föräldrar 👶🏻🥰. På lördagen åt vi god mat, choklad och kollade på film. Nallen Floppy roffade åt sig all choklad... 
Det blev även en film på söndagen. 

(null)


Det var en bra vägning i lördags och nu har jag 4 ynka hg kvar till normalvikt enligt BMI, helt sinnesjukt och overkligt. Mitt hårda arbete, planerande och alla "nej tack, jag äter bara gott på lördagar" ger resultat och det är en underbar känsla! Detta gäller för livet nu, måste "bara" planera all mat jag äter dagligen för resten av livet vilket kan kännas tråkigt men det är enda sättet. Och fortsätta träna och väga mig varje vecka för att kontrollera det hela. Självklart kommer det dagar och veckor som jag kommer släppa på kontrollen över maten som t.ex. jul, nyår, semestrar och resor. Men då gäller det att ta tag i det direkt därefter för att balansera vikten igen. Hoppas kunna inspirera folk och några arbetskompisar har börjat och gått ner i vikt med mig som motivation, så kul!

(null)

(null)

(null)


Denna veckan jobbar jag bara 3 dagar så det är nice! Idag var jag ledig för studier, sista inlämningsuppgiften på handledarkursen ska in om en vecka. Imorgon är jag också ledig och ska fortsätta på uppgiften. Sedan jobbar jag onsd-fred och ska ha en ny barnmorskestudent, kul! 

(null)

(null)


(null)

I helgen är jag ledig 😀

Önskar er alla en härlig vecka, sista veckan på långa januari... 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0