Helgrapport

Jag har verkligen lyckats med att varva ner i helgen, tränat, kollat på film, ätit gott och haft en vän med barn på besök.

(null)

Jag ger mig på ett försök att få mina tänder vitare med Dentaworks. Mest en rolig grej, får se om det har effekt. Min nya avokadepyjamas åkte på igår, älskar den! 😍

Ny vecka är igång, F gör sig iordning för plugget men velar ffa in i det sista mellan 2 utbildningar, barnen har jullov hela veckan och Henry försöker vända på dygnet... Jag jobbar i princip hela veckan, bara ledig på torsdag. 

Idag gick jag årets första powerwalk i 0 gradigt väder med halt väglag men det gick bra. Fibernätsgubbarna är igång för fullt och gräver ner fiberrören. 

God fortsättning på det nya året!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0