Jubbehelg

Sitter och chillar nu inför helgjobb. Jag jobbar fred-kväll samt lörd-dag och sönd-dag. Ska vara på BB/antenatalen och stötta oroliga gravida och nyblivna familjer hela helgen. 

(null)

(null)

Igår, torsdag, var jag ledig så vi passade på att gå till frisören i centrum för att klippa av Samuels kalufs. Jättefin frisyr som han passar så bra i 🥰

Annars har det mest varit jobb i veckan, plus träning och lite chill emellanåt såklart 🙃. 

Distansutbildning pågår för både F och de stora barnen. De kämpar på alla tre, distansutbildning är inte lätt och inte alltid så bra. Det påverkar våra ungdomar negativt både mentalt och fysiskt. Hoppas snart vi kan gå tillbaka till normal skola för både deras hälsa och skolresultat...
Samuel är den enda som är på plats i skolan vilket är bra för honom!

Kämpat på med träning och Nutrilettshaker hela veckan. Imorgon är det vägningsdags igen och hoppas att detta gett resultat nu. Börjar bli kämpigt, är så nära normalvikt nu... Har höjt mitt slutmål, vill "bara" under 60kg för att se att jag kan göra det. Sedan vill jag ligga mellan 58-64kg. Det blir perfekt för mig! 
Jag har tyvärr hängande hus på magen som inte kommer gå bort med träning men jag skulle nog aldrig våga operera bort det, eller?! 

Önskar er en härlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

är det inte jättemycket hud så är det inte värt det, tro mig, du är helt handikappiserad länge, du kan inte göra jack shit på x x x antal veckor, stor risk för komplikationer, som sagt lång lång återhämtning utan träning, utan bil, utan ansträngning alls, inga bebbar att förlösa :D

trevlig helg

Svar: Nej, jag kommer nog aldrig våga göra det! Är stolt över min mage och överflödiga hud som burit tre barn! ❤️
Chetti

2021-01-23 @ 08:29:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0