Ledig helg

Jag är faktiskt ledig fredag-måndag wihooo 😀

I måndags och tisdags var jag ledig och passade på att börja skriva på min tredje och sista examinationsuppgift. I helgen ska jag slutföra den så jag kan skicka in den. 

Onsdag-fredag har jag gått med en ny barnmorskestudent och det är alltid kul! Ansträngande men väldigt roligt! Vi fick en förlossning igår 👶🏻. Annars är det lite lugnt med förlossningar just nu, vet inte om folk blev rädda när Covid exploderade i våras och väntade med att bli gravida?! 

(null)

(null)

Snön vräkte ner igår och det ska bli riktigt kallt nu de närmsta dagarna.. 

Imorgon, lördag, ska vi få besök av min storasyster Karin, maken Rikard och deras son Oliver. Ska bli så mysigt och roligt 🥰. Ska göra god lunch och bjuda på någon mumsig fika. 

Annars ska vi fixa med Henrys gymnasieansökan (!), Alicia ska vi fixa cv och jobbansökan för att söka sommarjobb på mitt jobb 😀 (som assistent), träna, kolla film och äta en massa glass 😂😂. 

Önskar eder alla en ljuvlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Härligt att vara ledig så länge. Njuter av snön men det var kallt ikväll när jag, maken och en kompis möttes upp för ett träningspass.

Svar: Riktigt skönt att vara ledig 3 dagar på raken 🤩😍
Chetti

2021-01-29 @ 20:33:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Stamp-E

hälsa dom :)

Svar: Ok, ska jag göra 🤗
Chetti

2021-01-30 @ 08:43:06
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0